sâmbătă, 3 iulie 2010

E VaRa;;;;;;;;;

Dragi prieteni ,iata ca am revenit cu vesti noi si multa voie buna......In primul rand vreau sa va urez tuturor o vacanta cat mai frumoasa si placuta.........apoi as vrea sa va mai povestesc ce am mai facut pana acum.Am incheiat scoala cu bine pe data de 11 iunie, luand premiul 1:::apoi am fost invitati sa participam la decernarea premiilor din cadrul concursului E.V.A.N.T.A.I unde am castigat locul 3 , eu impreuna cu colegii mei de clasa..., pe 17 iunie am fost la gratar cu prietenii si colegii mei de la scoala in parcul din Vulcana-Bai ,iar mai apoi, am inceput sa ne pregatim cu un dans acrobatic pentru ziua comunei noastre.Pe 29 iunie a fost organizata ziua comunei,dar desi a plouat si timpul nu a fost chiar in favoarea noastra,ne-am simtit bine sustinand spectacolul inchinat locuitorilor din comuna.Pe 30 iunie am plecat in vacanta in Belgia, si o sa revin in tara pe 12 septembrie::::momentan,nu pot sa va ofer poze,dar promit ca o sa revin cat de curand si cu ele::::Pana atunci,sa aveti o vara frumoasa , si o vacanta cat mai placuta.

Un comentariu: